18.12.2023

Celozávodní dovolená!
Vážení obchodní partneři,
v období od 22.12.2023 do 1.2.2023 máme celozávodní dovolenou.
Těšíme se na Vás opět po Novém roce!

16.12.2022

Přejeme Vám VESELÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!

20.9. 2021 
Vylepšete si s námi ceny kancelářských potřeb
Před nedávnem jsme Vás informovali o extrémním růstu cen energií. Během té krátké doby stouply o dalších 20 % nahoru, a tak pevně doufáme, že se Vám podařilo nakoupit ještě v rámci možností výhodně.
Zatímco cena elektřiny tedy atakuje svá historická maxima a my na to upíráme veškerou svou pozornost, jsou komodity a služby, které se mohou zdát nepodstatné… No, ale znáte to – korunka ke korunce a najednou nám na zemi leží peníze, které nesbíráme.
Jedna z takových opomíjených oblastí nákupu jsou kancelářské potřeby. Ony se ty jary a kávičky „ztrácejí v davu“ a i když za ně možná neplatíte miliony ročně, stovky tisíc to být mohou a šetří se na nich nepoměrně lépe, než na zmíněných energiích (aktuálně snižujeme ceny cca o 20 %). Nejinak jsou na tom ochranné pracovní pomůcky, pracovní oděvy, čistící utěrky apod.
Pojďme svoji pozornost upřít na oblasti, se kterými můžeme něco udělat!

7.9. 2021 
Co se stalo s cenou elektřiny?
Za poslední rok se cena elektřiny na Lipské burze zvýšila téměř o 100 % a dostala se tak na své dlouhodobé maximum. A dle informací, které máme od dodavatelů, se razantní pokles ceny už nepředpokládá. Co za tím stojí?
Jedním z důvodů razantního růstu cen jsou emisní povolenky. Jen v letošním roce zdražily o 75 procent. Cenu žene vzhůru také postupující uzavírání německých uhelných a jaderných elektráren. Letos se v Německu odstavují další tři uhelné elektrárny a tento trend bude nadále pokračovat. V neposlední řadě nelze očekávat výrazné snížení ceny také z důvodu stoupající poptávky, jako je to na podzim obvyklé.
Pokud se v této cenové džungli neorientujete, rádi Vám s nákupem pomůžeme!

20.5. 2021 
Aukce na hutní materiál pozastaveny!
Jsme si vědomi aktuální situace na trhu a vzhledem k tomu jsme byli nuceni pozastavit veškeré aukce na hutní materiál a jejich obnovení plánujeme hned po narovnání celosvětové situace.
Na druhou stranu dosahujeme výborných výsledků v aktuálně hodně řešené oblasti osobních ochranných pracovních pomůcek, což dokládají i doporučení ze strany našich zákazníků. Mimo jiné se o tom přesvědčila i firma HOLLEN CZ s.r.o., které jsme elektronickými aukcemi prozatím přinesli úsporu převyšující jeden milion korun
Proto na rozdíl od aktuálně rizikových oblastí (jako jsou např. obalové materiály nebo hutní materiál), se s námi neváhejte pustit do snižování vašich nákladů právě v oblasti ochranných pomůcek.

16.12. 2020 
Celozávodní dovolená!
Vážení obchodní partneři,
v období od 20.12.2020 do 1.1.2021 máme celozávodní dovolenou.
Těšíme se na Vás opět po Novém roce!

23.3. 2020 
Aukce i při karanténě?
Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás ujistili, že pro Vás fungujeme i v těchto těžkých časech a trpělivě vyčkáváme, až nás budete potřebovat.
Ti z Vás, kteří v omezeném provozu fungujete a chcete již nyní budovat své úspory, přijměte, prosím, naši radu zaměřit se primárně na energie. Ceny elektřiny a plynu se vlivem posledních událostí ocitají nebývale nízko a lze očekávat, že tento stav dlouho nepotrvá.
Další z tipů je nákup v jiné měně – koruna oslabuje, proto nákup energií např. v EUR znamená více nabídek a vyšší úspory. Vše s Vámi rádi projdeme podrobněji, neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám mnoho sil do nadcházejícího období, jsme v tom spolu!

17.12. 2019 
Celozávodní dovolená!
Vážení obchodní partneři,
v období od 20.12.2019 do 1.1.2020 máme celozávodní dovolenou.
Těšíme se na Vás opět po Novém roce!

12.9. 2019 
Podzim = nejvyšší čas na nákup energií.

27.6. 2019 
Co aktuálně frčí?
Jestli máte ve Vaší firmě na nákupu plné ruce práce a lámete si hlavu, s čím začít nejdřív, máme pro Vás dobré tipy!
Podle našich výsledků z posledních aukcí je stále aktuální nákup energií. Blíží se období, kdy cena začne vlivem rostoucí poptávky stoupat, takže pokud ještě nemáte na příští rok nakoupeno, vzhůru do toho!
I přes nadcházející prázdniny jsou při výběrových řízeních stále aktivní také dodavatelé obalových materiálů, kancelářských potřeb, ochranných pracovních pomůcek či služeb jako jsou úklid a ostraha.

28.3. 2019 
Obaly, obaly, obaly…
Stejně jako první vlaštovky, dorazily k nám i nové příležitosti v oblasti optimalizace nákladů. Na výsluní jsou po měsících stagnace opět obalové materiály, které jsou v poslední době na předních příčkách komodit, u nichž snižujeme náklady nejvíce.
Potvrzuje to také pan Radek Kurc, obchodní ředitel Západočeského konzumního družstva Sušice (COOP): „Rozhodli jsme se využít novou formu nákupu prostřednictvím aukcí. Po jednání se zástupcem AP Centra jsme za nejvhodnější oblast pro pilotní aukci vybrali nákup obalového materiálu (sáčky, folie…). Celkový objem výběrového řízení čítal okolo 1,5 mil. Kč a na základě možnosti volby vítězného dodavatele jsme se rozhodli pro našeho stávajícího dodavatele, u kterého jsme snížili ceny oproti původním o 16 %.“
Na jaře se mnoho firem také rozhoduje pro nákup energií – i v této oblasti jsme schopni Vám rychle a efektivně snížit plánované náklady. V případě zájmu o více informací jsme tu pro Vás.

20.11. 2018  Onkorálky Naše firma se rozhodla podpořit projekt ONKORÁLKY od Kubíčka. Tuto iniciativu vedou stateční rodiče Kubíčka, který trpí vzácnou formou rakoviny nadledvin. Společně vyrábí náramky na ruku na přání, jejichž symbolem má být boj proti rakovině. Výtěžek z jejich prodeje a sponzorských darů je věnován NF KRTEK a personálu zdravotních sester na dětské onkologii. Onkorálky si můžete objednávat ZDE a přispět libovolnou částkou můžete na účet č. 225572202/0600.

10.10. 2018 
Rok se s rokem sešel a stateční zástupci naší firmy byli opět darovat krev ve Fakultní nemocnici Brno.

30.8. 2018 
Přichází podzim, čas na nákup energií
Vážení zákazníci,
pokud ještě nemáte vyřešen nákup energií na příští rok, doporučujeme Vám s výběrovým řízením na dodavatele neotálet. Podle energetických expertů je nyní cena elektrické energie nejvýše za posledních 6 let, a to kvůli drahému uhlí a ceně emisních povolenek a po následujících 5 let se opět očekává růst cen.
Elektřina a plyn jsou ideální komodity pro nákup prostřednictvím e-aukce – výběrové řízení je velmi rychlé a efektivní a účastní se jej široké spektrum dodavatelů.
V případě zájmu o více informací jsme tu pro Vás.

6.6. 2018 
Jak stokrát snížit ceny?
Stačí vybrat vhodnou oblast a nechat nás pracovat.
Své o tom ví česká výrobně obchodní společnost HET spol. s r.o. působící v oblasti stavebních a nátěrových hmot. Výrobní ředitel společnosti, pan Milan Čech, shrnuje svoji zkušenost s aukcemi s AP Centrem takto: „Ještě jsme tuto formu nákupu nezkoušeli a bylo pro nás překvapením, že se aukce účastnilo 26 dodavatelů. Celkový objem zakázky byl přes jeden milion korun, přičemž dodavatelé výslednou cenu snížili 167 shozy a celková úspora přesáhla 15 %.“

3.4. 2018 
Aukce na odpady opět v kurzu!
Jestliže byste rádi vyzkoušeli, co e-aukce dovedou, a hledáte vhodnou oblast, zvažte využití aukcí na snížení ceny u svozu a likvidace odpadů. U této služby se nám dlouhodobě daří snižovat našim zákazníkům náklady, jak dokazuje také spolupráce s klíčovým výrobcem a inovátorem v oblasti průmyslového textilu, společností BARTOŇ – textil, a.s. Finanční ředitel společnosti, pan Ing. Jiří Hájek, hodnotí spolupráci takto: „Soutěžily se nákupní i prodejní opdady různého typu – komunální odpad, kompozitní tkaniny, plastové a papírové obaly, a také motorové, mazací a převodové oleje. Jako vítěze výběrového řízení jsme označili pro nás dobře známého dodavatele, který nám nabídl ceny nižší i více než 15 %. Služby elektronických aukcí vnímám optimisticky a mohu ji doporučit i dalším společnostem.

4.1. 2018 
UŠETŘENO PŘES 300 MILIONŮ!
Vážení zákazníci, dodavatelé, partneři,
přejem Vám úspěšný start do nového roku, hodně dobrých myšlenek, chuť do práce a pevné zdraví.
K tomuto přání připojujeme poděkování za Vaši důvěru a dobrou spolupráci v uplynulém roce, kdy se nám podařilo překonat hranici 300 milionů Kč, které jsme ušetřili našim zákazníkům v posledních 10 letech.

5.9. 2017
AP Centrum opět na darování krve
Již po druhé jsme se vypravili do transfúzního a tkáňového oddělení Fakultní nemocnice v Brně, abychom společně darovali krev. Také tentokrát to všichni statečně zvládli a s pomocí sympatického personálu nemocnice jsme prožili příjemné ráno. Všem můžeme tuto zkušenost vřele doporučit a těšíme se zase za rok!

26.6. 2017 
Celozávodní dovolená
Vážení obchodní partneři,
dovolujeme si Vás obeznámit, že dne 7.7.2017 máme celozávodní dovolenou. Od 10.7.2017 jsme Vám opět plně k dispozici.

22.3. 2017
Platíte stovky tisíc za dopravu? Snižte Vaše náklady pomocí aukcí jako KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s.
Oblast logistiky je stále větším problémem z hlediska udržitelnosti nákladů. Firmy bojují s výkyvy cen kvůli legislativním změnám v některých cílových destinacích a kvůli proměnlivým cenám PHM a mýta.
Společnost KRÁLOVOPOLSKÁ, přední dodavatel aparátů pro chemický a strojírenský průmysl, si s tímto problémem poradila – svěřila své náklady do rukou AP Centra.
„Firma Aukční poradenské centrum pro nás dělala výběrové řízení na dopravce, které bylo nestandardní v tom, že bylo nejprve potřeba udělat audit nákupu a vymyslet, jak výběrové řízení postavit, jelikož nemáme vždy dopředu známé cílové destinace a konkrétní trasy. V rámci e-aukce se o spolupráci s námi seriózně ucházelo 5 firem, při čemž oproti původním cenám se podařilo snížit náklady o více než 0,5 mil. Kč,“ popsal situaci Ing. Pavel Zábrana, ředitel nákupu.
Pokud jsou pro Vás náklady v dopravě aktuální otázkou, obraťte se na nás. Rádi Vám vymyslíme řešení na míru.

20.12.2016 
Vážení obchodní partneři,
dovolujeme si Vás obeznámit, že v období od 23.12.2016 do 1.1.2017 máme celozávodní dovolenou.
Děkujeme za Vaši přízeň a přejeme Vám úspěšný vstup do Nového roku.

8.12. 2016 
Cena hejtmana Jihomoravského kraje
Tato soutěž má za cíl vyzdvihnout a ocenit aktivitu organizací, které si stanovují vysoké etické standardy a naplňují charakter dobrovolné angažovanosti ve prospěch životního prostředí a společnosti. Jsme rádi, že cesta korektního byznysu je ceněna a my jsme tak mohli také letos stanout mezi firmy oceněné hejtmanem Jihomoravského kraje, tentokrát panem Bohumilem Šimkem.

1.11.2016 
Nákup energií? Teď nebo nikdy!
Jako každý rok, tak i letos cena elektrické energie na burze za poslední měsíc prudce stoupla v návaznosti na rostoucí poptávku. Dnešní hodnoty na Lipské burze ukazují cenu 33,45 EUR za MWh, což je o celou pětinu více, než před měsícem. Dá se také očekávat, že bude postupně klesat zájem dodavatelů o účast ve výběrových řízeních kvůli aktuálnímu přetížení.
Nejinak je tomu u zemního plynu, jehož cena se postupně šplhá k nejvyšším hodnotám z tohoto roku, které jsme na burze naměřili na přelomu června a července.
Proto Vám doporučujeme s nákupem energií na příští rok neotálet, e-aukce trvá pár minut a může Vám přinést několik desítek až stovek tisíc korun!
Pro více informací nás bez váhání kontaktujte.

29.7.2016
Aukce na ostrahu a úklid 
V poslední době je mezi našimi zákazníky trendem optimalizovat své náklady v oblasti facility managementu. Naše pozornost je zaměřena zejména na ostrahu a úklid, kde lze dle našich zkušeností snížit pod tlakem aukce náklady o desítky procent.
Přesvědčila se o tom firma Masonite CZ, přední výrobce interierových dveří, která po aukci platí za ostrahu o více než 150 tis. Kč méně nebo tradiční producent kuličkových šroubů, společnost KSK Precise Motion, které jsme v úklidu ušetřili 26 %.
Chcete-li posouzení, co bychom dokázali u Vás, obraťte se na nás!

2.6.2016
Darování krve ve Fakultní nemocnici Brno 
V průběhu měsíce dubna jsme společně s kolegy z AP Centra v doprovodu pana jednatele navštívili Fakultní nemocnici v Brně, abychom hromadně darovali krev. Příjemný a ochotný personál transfúzního a tkáňového oddělení nás po celou dobu provázel, a tak jsme také díky nim mohli odevzdat necelé 4 litry krve pro potřeby nemocnice. Děkujeme ochotným zaměstnancům nemocnice i AP Centra a těšíme se příště.

13.4.2016
Aukce na zdravotnický materiál? Ano!
Odborný léčebný ústav neurologicko-geriatrický z Moravského Berouna využil při administraci veřejné zakázky malého rozsahu pomoci našich odborníků na nákup zdravotnického materiálu. Do výběrového řízení bylo oslovení přes 100 dodavatelů napříč celým trhem, z nichž 11 projevilo o zakázku zájem a podalo svoji nabídku. Následovalo testování, kde zdravotnický materiál u 2 firem nevyhovoval požadavkům zákazníka, a tak se v e-aukci utkalo 9 dodavatelů. Jejich cenová bitva nakonec znamenala pro ústav úsporu 29,94 % oproti původní ceně, a také proto nám paní ředitelka, MUDr. Zdeňka Polzerová, poskytla následující zhodnocení spolupráce: „OLUNG Moravský Beroun kladně hodnotí spolupráci s Aukčním poradenským centrem a doporučuje ho jako partnera při výběru dodavatelů pro zdravotnická zařízení.“

16.3.2016
AP Centrum slaví 10 let!
Vážení zákazníci, milí dodavatelé, drazí partneři,
je nám potěšením Vás informovat, že naše společnost s Vámi již 10. rokem snižuje náklady firmám i obcím. K tomuto našemu významnému jubileu bychom si přáli, aby pozitivních ohlasů na naši práci jen přibývalo a aby se nám dařilo alespoň tak dobře, jako doposud.
Se vší pokorou a úctou děkujeme za Vaši přízeň a těšíme se na další desítku!
Vaše AP Centrum

19.1.2016
Odpady jsou stále v kurzu!
Vítejte v novém roce, který bude jistě nakloněn úsporám.
My jsme připraveni v plné síle řešit všechny Vaše specifické komodity a služby. Pokud nevíte, co je vhodným pilotním projektem pro e-aukce, volte ODPADY. Ať už máte nebezpečný či komunální odpad, který draze likvidujete, nebo plasty, kovy či sklo, za které dostáváte peníze, věřte, že po aukci může být jenom lépe.
Loni se o tom s námi přesvědčil například bazénový specialista č. 1, společnost ALBIXON a.s. a své o tom ví také jeden z největších dodavatelů automobilového průmyslu, firma Kautex Textron Bohemia spol. s r.o. 

 

17.12.2015
PF 2016
Drazí zákazníci, rádi bychom Vám popřáli úspěšné zakončení roku 2015 a bezstarostné vykročení do nového roku 2016. Ať Vás neopouští optimismus a dobrá nálada. 

Od 23. 12. 2015 máme celozávodní dovolenou, věnovat se Vám budeme opět po Novém roce od 4. 1. 2016.

30.11.2015 Odpovědnost především S blížícími se Vánoci získává AP Centrum dárky a ocenění za perný pracovní rok. Tentokrát jde o Cenu hejtmana Jihomoravského kraje. V soutěžním klání o nejlepší firmu ve společenské odpovědnosti ve všech oblastech lidské činnosti se AP Centrum umístilo na poctivém druhém místě. Jsme rádi, že naše snaha nezůstala bez povšimnutí a cítíme to jako závazek i nadále kvalitně pečovat o své zaměstnance a nebýt lhostejní vůči svému okolí. Více informací o soutěži naleznete zde.

07.09.2015
AP Centrum je opět mezi TOP firmami Brna!
Již po jedenácté v řadě se koná soutěž Regionální hospodářské komory TOP MSP o nejlepší malou a střední firmu města Brna. Je nám potěšením, že jsme postoupili až do 3. kola a zařadili jsme se tak mezi 37 nejlepších! Děkujeme za uznání a gratulujeme všem postupujícím firmám.

26.06.2015
Snižovat náklady přes prázdniny se vyplatí
Ne pro každou firmu musí být prázdniny okurková sezóna. Na zajištění kvalitních dodavatelů a snížení nákladů je u některých komodit právě teď to nejlepší období!
Vypovídají o tom mimo jiné i výhledy na ceny energií. Cena elektřiny a plynu v posledních týdnech stagnuje na relativně nízkých hodnotách, avšak dodavatelé mají přebytky a v našich aukcích je tak hojná účast. Ceny energií na roky 2017 a 2018 jsou na Lipské burze ještě pár centů pod hodnotami na rok 2016, což vyprovokovalo nemálo firem z řad našich zákazníků k nákupu na delší časové období.
Oproti tomu nákupní ceny plastů dosahují v současných dnech svého maxima. Někteří naši spřátelení dodavatelé obalových materiálů hovoří dokonce o cenách vyšších, než za dob krize v roce 2008. I toho ale můžete využít ve svůj prospěch. Společnostem, které v rámci svozu a likvidace odpadů prodávají dále plastový odpad, doporučujeme v současné době uspořádat výběrové řízení na odběratele tohoto odpadu. Pro dosažení maximálních výsledků tak můžete učinit také, a to nejlépe přes aukce s AP Centrem!

20.04.2015
Jak se šetří v logistice?
O efektivitě aukcí při snižování nákladů za dopravní služby se přesvědčila strojírenská firma KORNET, s.r.o. Výsledná úspora znamenala pro společnost snížení nákladů o více než milion korun. Cena byla snížena 59 shozy a za vítěze si společnost zvolila jak stávající, tak i nové dopravce.
Inspirujte se a nechejte si prověřit své ceny profesionály z AP Centra!

01.04.2015
Cena ropy ovlivňuje hospodaření Vaší firmy
Cena ropy je na světových burzách stále pod hranicí 60 USD za barel. Ač se to na první pohled nemusí zdát, cena ropy neovlivňuje pouze logistické služby. Má vliv také na komodity, které jsou přepravovány z místa na místo. Jedná se např. o obalový materiál, kancelářské potřeby či palety. Tvoří tyto komodity významné náklady ve Vaší společnosti? Potom je pro Vás ideálním řešením elektronická aukce, pomocí které si zafixujete ceny jednotlivých komodit na delší období a růst ceny ropy Vás neovlivní.

04.03.2015
Aukční poradenské centrum je novým členem A-CSR
Asociace společenské odpovědnosti (A-CSR) je nezisková organizace, která tvoří platformu, jež sdružuje zájmy společensky odpovědných subjektů v ČR. A-CSR přijala 10 základních principů UN Global Compact, největší platformy společenské odpovědnosti na světě pod záštitou OSN, a je hostitelskou organizací Národní sítě Global Compact Česká republika.
V AP Centru dbáme na společenskou odpovědnost z principu samotné služby, kterou poskytujeme. Elektronické aukce jsou transparentním nástrojem, který podporuje konkurenceschopnost firem na českém trhu, umožňuje jim porovnávat jejich síly s firmami zahraničními a zabraňuje nekalým praktikám při uzavírání obchodních kontraktů.

24.02.2015
I na specifických komoditách umíme šetřit
Elektronická aukce na maso nebo ovocné složky? Že si to nedokážete představit? Zástupci společnosti Madeta a.s. se nebáli a pustili se s námi do aukce na dodavatele těchto surovin. V e-aukci byly dodrženy všechny kvalitativní podmínky a výběrového řízení se účastnili ověření dodavatelé. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat, a tak jsme společně pokračovali ve snižování nákladů, tentokrát u obalových materiálů. Naše úsilí se i tentokrát vyplatilo – výsledná úspora překračuje půl milionu korun.
Chtěli byste také uspořit na nákladech, ale Vaše komodity jsou velmi specifické? Inspirujte se u lídra na mlékárenském trhu a pojďte do toho s námi.

16.01.2015
C. Bechstein opět šetří díky aukcím
Tradiční výrobce akustických pianin a klavírů, společnost C. Bechstein Europe s.r.o., zopakoval úspěch při aukcích s AP Centrem. Po pozitivních výsledcích při optimalizaci cen brusiva jsme se společně zaměřili na ceny u svozu a likvidace odpadů. Také tentokrát byla aukce přínosná, došlo ke snížení cen o 68 % oproti původním cenám. Pan Jiří Cerman, ředitel závodu, hodnotí práci AP Centra takto: „V aukci došlo k 51 shozům a jako vítěze jsme zvolili větší stabilní společnost, která je schopna zajistit nám veškerý servis. S AP Centrem jsme se vždy na všem domluvili, oceňujeme férový přístup, a proto hodláme spolupracovat i nadále.“

19.12.2014
PF 2015
Vážení zákazníci, milí dodavatelé,
děkujeme Vám za spolupráci v uplynulém roce a jménem našeho pracovního kolektivu Vám přejeme pohodu o svátcích, do dalšího roku mnoho sil, pevné zdraví a štěstí při dalších aukcích s AP Centrem

 

Od 23. 12. 2014 máme celozávodní dovolenou, věnovat se Vám budeme opět po Novém roce od 5. 1. 2015.

21.11.2014
TPK likviduje odpady o 60 % levněji než dříve
Špičkový výrobce mléčných specialit značek APETITO, KRÁL SÝRŮ a PRIBINÁČEK již podruhé snižoval prostřednictvím našich aukcí své náklady za svoz a likvidaci odpadu. Do výběrového řízení bylo zapojeno na 200 firem, o vítězství se nakonec podělily společnosti z řad stávajících i nových odběratelů. Ing. Oldřich Obermaier, jednatel společnosti, potvrzuje úspěch e-aukce: „Celkem jsme s AP Centrem na odpadech ušetřili více než 1,7 mil. Kč a v této úspěšné spolupráci hodláme pokračovat.“
27.10.2014 AP Centrum boduje v soutěžích pro firmy Během měsíce října probíhala vyhlášení soutěží Vodafone Firma roku 2014 a TOP Odpovědná firma roku 2014. Je nám potěšením, že v obou soutěžích se naše společnost probojovala do užšího výběru! Podívejte se zde a zde. Vodafone Firma roku 2014 – Certifikát finalisty krajského kola

7.10.2014
Jeden z největších producentů hudebních nástrojů v Evropě pokračuje s úsporami v aukcích
Společnost Strunal CZ, a.s. s námi absolvovala v pořadí již 4. výběrové řízení na dodavatele. Společně jsme úspěšně optimalizovali náklady na elektrickou energii, zemní plyn, svoz a likvidaci odpadu a při poslední zkušenosti jsme se zaměřili na obalové materiály. Ivana Hniličková, předsedkyně představenstva společnosti, říká: „Předmětem poslední e-aukce byly specifické kartonové obaly na naše výrobky, proklady, sáčky, pásky a další položky. Při smluvním kontraktu na 2 roky bojovalo v aukci 11 firem, poptávaný sortiment jsme rozdělili mezi 3 vítěze. S celkovou úsporou přesahující 200 tis. Kč jsme spokojeni a rádi budeme využívat služeb AP Centra i do budoucna.“

16.9.2014
AP Centrum mezi TOP 10 firmami v Jihomoravském kraji
Naše společnost slaví úspěch v soutěži Vodafone Firma roku 2014. Po prvotním vyhodnocení odborné poroty postupujeme do finále krajského kola Jihomoravského kraje. Ze 3410 přihlášených firem jsme se probojovali mezi 10 nejlepších na jižní Moravě.

5.8.2014
Přední výrobce a dodavatel stavební chemie, společnost Murexin, ušetřil s AP Centrem více než 200 tis. Kč na nákladech za logistiku. Ing. Martin Polák, jednatel společnosti, hodnotí spolupráci takto: „V aukci bylo osloveno na 300 dopravců, do aukce postoupilo 16 vybraných firem. Ze strany pracovníků AP Centra oceňujeme zejména kvalitní přípravu zadání, které čítalo 57 položek s různými trasami v různých tonážích. Jako vítěze výběrového řízení jsme si zvolili na část položek společnost, s níž pracujeme dlouhodobě, na některé jízdy jsme však navázali spolupráci také s novým dopravcem. Celkovou úsporu 10 % považujeme za úspěch.“

28.7.2014
V záložce Kariéra nabízíme volné pracovní místo na pozici Podnikový právník.

17.7.2014
ATC Merkur a obec Pasohlávky se spojily a společně snížily své náklady za telekomunikace.

 

Pasohlávky a autokemp Merkur sídlící v okolí vodní nádrže Nové Mlýny se rozhodly využít služeb naší společnosti a ušetřit pomocí e-aukce na nákladech za telekomunikační služby. Elektronická aukce, která se konala dne 26.6., jim tak zajistila úsporu více než 66 % oproti původnímu stavu.
O tuto zakázku soutěžili 3 poskytovatelé telekomunikačních služeb. Celková cena se v aukci snížila celkem 27 krát a jejím vítězem se stal dosavadní stávající poskytovatel.
„Jsme velmi rádi, že se nám podařilo díky elektronické aukci v následujících 3 letech uspořit skoro čtvrt milionu korun v rozpočtu obce a v rozpočtu společnosti Pasohlávská rekreační s.r.o.,“ zhodnotil situaci starosta obce Tomáš Ingr.

14.7.2014
V záložce Kariéra nabízíme volné pracovní místo na pozici Tester.

30.6.2014
Vážení obchodní partneři,
dovolujeme si Vás tímto informovat, že k 1.7.2014 mění naše společnost své sídlo, které bude od tohoto data na adrese:
AUKČNÍ PORADENSKÉ CENTRUM, s.r.o.
Jakubské náměstí 580/4, 602 00 Brno-město.
Ostatní identifikační údaje zůstávají beze změny.
Žádáme Vás tímto o uvádění nové adresy na veškerých dokumentech, týkajících se naší společnosti.
Děkujeme.

24.6.2014 Jeden z největších výrobců technických tkanin na světe doporučuje služby AP Centra. V záložce Reference nyní naleznete krátké video o tom, jaký význam mají elektronické aukce v praxi. Hovoří Mgr. Martin Prachař, generální ředitel společnosti KORDÁRNA Plus a.s.

10.6.2014
V záložce Kariéra nabízíme volné pracovní místo na pozici Úklidový pracovník.

7.5.2014
Přes 34 milionů pro Brno!
Po několika úspěších statutární město Brno opět šetří náklady s AP Centrem. V elektronické aukci se tentokrát spojilo 117 zadavatelů z řad městských částí, akciových společností, příspěvkových organizací a škol. Celková cena 84 milionů korun za elektrickou energii byla snížena o bezmála 26 milionů korun. Na plynu se podařilo v aukci ušetřit téměř 9 milionů z původních 50 milionů korun. Výsledky hovoří za vše!
22.4.2014 V záložce Kariéra nabízíme volné pracovní místo na pozici Programátor.
10.4.2014
V záložce Kariéra nabízíme volné pracovní místo na pozici Finanční analytik.
6.3.2014
Dnes je tomu 8 let, co pan Zbyněk Rosa založil společnost Aukční poradenské centrum. Za dobu své existence jsme spolupracovali se 2 stovkami zákazníků a uskutečnili jsme aukce v celkovém objemu více než 2 miliardy Kč. Všem našim zákazníkům i dodavatelům děkujeme za přízeň!
5.3.2014 V záložce Kariéra nabízíme volné pracovní místo na pozici Obchodní zástupce.
6.2.2014 V záložce Komodity se nyní můžete přes grafy s úsporami prokliknout na krátké informační video. V jedné minutě tak zjistíte, jak e-aukce na danou komoditu probíhá a co Vám může přinést. Kompletní videokanál AP Centra naleznete zde.
13.12.2013
Vážení zákazníci, od 23.12.2013 máme celozávodní dovolenou. K dispozici v plné síle Vám budeme opět od 2.1.2014.
Přejeme Vám klidné prožití vánočních svátků a nový rok plný zdraví, lásky, radosti a úspor.

29.11.2013
Společnost Aukční poradenské centrum má nové logo a web, na kterém nyní přehledně a jednoduše naleznete všechny potřebné informace – služby, komodity vhodné do aukce, reference, videa a další.

17.9.2013
Společnost AUKČNÍ PORADENSKÉ CENTRUM získala prestižní cenu Hospodářské komory Český patron 2012. Ve vysoké konkurenci bez mála pěti set firem jsme obdrželi cenu za 3. místo v kategorii Služby retailu.
Velmi si vážíme tohoto ocenění, které je zároveň úspěchem elektronických aukcí, jako nákupní strategie obecně. Cítíme to jako závazek pokračovat v naší práci se vší zarputilostí a poctivostí jako doposud. Certifikát Český PATRON 2012: