Elektronická aukce je jeden ze zákonných způsobů hodnocení nabídek ve veřejných zakázkách. Propracovaný aukční sytém ale není všechno. Zadávání veřejných zakázek podléhá častým legislativním změnám, a tak není jednoduché orientovat se v povinnostech zadavatele a zároveň zohlednit jeho specifické požadavky.
AP Centrum poskytuje pro subjekty veřejné správy kompletní administraci veřejných zakázek. Pro naše zákazníky vedeme výběrová řízení na dodavatele od vytvoření zadávací dokumentace až po předání kompletní archivace zakázky.
Výhody spolupráce:
- záruka správného zákonného postupu v zakázce – snížení rizika námitek a přezkoumání úkonů zadavatele
- významné umocnění úspor díky využití elektronické aukce
- zúročení odborných rad AP Centra ke konkrétním komoditám v definici veřejné zakázky
- větší počet zúčastněných dodavatelů
- doklad pro veřejnost o transparentních aktivitách subjektu, eliminace nekalých praktik
- marketingová podpora v podobě tiskových zpráv či videoreportáže
V případě zájmu o více informací nás kontaktujte: 511 440 189